twitter

Penulisan Seorang Putera ??? tajuk cm skema je ek.. hehe..ape2 pun, hope korang x boring menyemak kt cnie... 1 more, SELAMAT DATANG !!! ;) welcome 2 da zone !
1Malaysia Blogger Community

hari nie sabtu, tanggal 11/12/2010, sepupu aku akan bersanding di jinjang pelamin, aku pgl die Kak Noi, die selasmat dijab qabulkan semalam.. tp aku x dapat g tengok die bersanding, aku nk sangat la tengok cousin aku 2..

 tp aku x dapat g cz demam, and aku malas nk jmpe sedara aku semua, nti semua sebuk tnye cm ne exam.. geram r.. lau aku ckap ok je, nti ade la yang cakap "ok je ? " pastu lam hati mesti cakap, "anak/cucu aku lagi baik" .. karang org makan nasi minyak kt depan, aku makan hati naik minyak kt belakang.. so aku pun demam, better aku x g :$.. die tunang dlu aku x dapat dtg, die kawen pun aku x dpt dtg.. sediuh lak ase..

tinggalkan cerita cousin aku,

pagi td yana ade msg aku :).. die x dapat gne ncet, on pun x leh kt lam ward ea.. tp ade sorang nurse yang baik hati bg kt die ncet 2.. and die pun msg aku:).. sebelum nie yana ade inform aku yang die wat treatment endoscopi 4 hyplori infeksi.. and aku tanye fyka, member aku yang kt KB, cz kaka die nurse.. and kaka die cakap treatment yang yana wat untuk penyakit perut.. tp tataw la yana sakit ape :$..

yana bg taw aku treatment die kt sane sakit sgt..bile die cakap mcm 2, aku risau sgt.. yana kate die dh wat operation, and dh wat kimo terapi,(fyka bg taw lagi yang kimoterapi nie untuk orang kanser) .. tp if sakit die x sembuh gak, doktor kate die akan wat radiasi lak.. aku takut side effect pd yana if die wat radiasi...

aku berdoa sangat pada Mu Ya Rabb, Kau sembuhkan la penyakit yana.. hanya pada Mu tempat aku menadah tangan, dan Kau la penghimpun segala hajat.. Ya Ilahi, aku berharap pada Mu Ya Rabb .. Selamatkan la yana :$..

p/s:  pd pembace yang perihatin, tlg doakan same yea :$.. aku x nk pakse pun korang doakan die.. ckup la if korang ikhlas kate kan amin~ 

Stumble
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 Turut Mengarut:

  1. amin...insyallah..kawan mamat tu axde apa2...

  1. thanx kak cma ~ hope sgt die x pape..

  1. mudah2an kawan mamat cepat sembuh ya :)

Powered By Blogger
Putera@Mamat. Powered by Blogger.