twitter

Penulisan Seorang Putera ??? tajuk cm skema je ek.. hehe..ape2 pun, hope korang x boring menyemak kt cnie... 1 more, SELAMAT DATANG !!! ;) welcome 2 da zone !

aku kecewa gle ngan ape yang kuar akaun td :(..
semua yang ckgu spot semua x kuar.. 
ape yang aku wat selama nie x de pun yang kuar..

aku fed up ! macam sia2 je ape yang aku dh wat :(..
ntah la.. cm malas lak nk wat pape ..

realy hope dapat credit .. aku x nk impian aku berkubur :(..
amin~

Stumble
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 Turut Mengarut:

  1. jgn putus asa dik! dah cuba sehabis baik.. redha jer. Insyaallah apa yg di usaha akan membuahkan hasil. Anggaplah bukan penamat tp permulaan..

  1. insyaAllah .. im trying 2 calm down..

  1. betul ckp akak melekit tu mamat..
    mamat dah buat segala yg termampu..
    keputusan tu belakang kira dulu..
    tu pasal la akak time exam dulo x suke carik2 balik jawapan..nnti kuchewa(kecewa)..
    insyallah...ok result tu nnti...

  1. semoga kesemuanya baik-baik belake ! ^^

Putera@Mamat. Powered by Blogger.