twitter

Penulisan Seorang Putera ??? tajuk cm skema je ek.. hehe..ape2 pun, hope korang x boring menyemak kt cnie... 1 more, SELAMAT DATANG !!! ;) welcome 2 da zone !
1Malaysia Blogger Community

Dh sejam aku ngadap pc nie.. ane semua orang ??
tido ke ujan2 nie...ngaa~ 
malam td malam ape ek ? ( ter pikir sumting jap :p)
 x de org update entry kew nie??



pg nie ade sorang je yang update entry..
Nanie kot name dia.. aku ingat nak komen entry dia,
tp nape tah x boleh.. bile click comment, x kuar pun comment box dia.. jenuh jari duk tekan2..


nie gak yang kuar.. ane g comment box dia ?? haha~
Ikan Kembong !, hani nie school mate ika ek ?
dia nie sabahan kew ? tp nape sekolah kt SMTSP ?
kepelikan melanda brain box aku..

Stumble
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 Turut Mengarut:

  1. ikan BUNTAL laa...ngee~
    not hani la but nanie la...
    yea..d sChooL maTE syea...
    dia mnetap kat sini..
    lahir jea kat sabah...
    mak d oRg sna...((:

Powered By Blogger
Putera@Mamat. Powered by Blogger.