twitter

Penulisan Seorang Putera ??? tajuk cm skema je ek.. hehe..ape2 pun, hope korang x boring menyemak kt cnie... 1 more, SELAMAT DATANG !!! ;) welcome 2 da zone !
1Malaysia Blogger Community

Masa : lbh x kurang jam 10 p.m.
Hari : jumaat



cter nie about event yg pna jd lam idup aku..masa aku start form 5, aku lemah lam study.. akaun x pnah lulus, add math ? ag la, lamh gle.. eko pun jarang lulus..monthly exam pun aku dpt num 20 lbh dri 31..and one day, aku kenal someone kt tweeter, lyana laily nama ea..sabahan girl..














sjak knal ea, cam 1 motivasi bg aku, ea bg semangat untuk aku study.. and hasilnya, ade improvement bg aku, UPK 2 aku dapat num 14.. ok la kn ?? ade improvement.. and 1day, result spm 09 kuar, yana dpat 8A 1B, and B is sejarah.. add math A?? leh tahan...















and result yana membakar lagi semangat aku nk study, xpecialy ad math and akaun... n exam mid year , aku wat 1 improvement baru, aku dapat number 8 lam kelas, and akaun aku ade lonjakan, aku dapat c je.. ok kan dr fail trus dapat C.. add math aku pun meningkat, tp still fail laa..cter aku bermula pas 3 bulan aku kapel ngan ea, 1 day ea suddenly snyap.. aku msg always waiting.. miss call ag la..and pas 1 week.. aku dapat taw, she got an xcdent.. lam kereta yang ea naik, juz ea sorang yang survive..


 pic yang ea snap sblm event 2..



kereta yang ea naik masa nak balik kg tiba2 stuck kat tengah jalan, and ea dirempuh ngan lori dari belakang..Tuhan je yang taw atie aku masa 2..tambahan ag aku lost contact ngan yana, aku risau sgt kt ea.. lepas sebulan aku berdoa and terus berharap, yana kembali contact aku.. aku hapy sgt.. syukur sangat2..doa aku dkabul kan.. pas sbln kte org jmpe blik, yana ade ckap ngan aku yang ea nk wish awal besday aku.. aku start rasa something wrong.. n sehari sebelum besday aku, yana ade send pic nie







and ea wish besday aku awal.. ea kate ea akan wish ag pd besday aku nanti..malam 2 ea nk sangat kol aku, ea suh aku nyanyi utk ea..and tiba lah hari yang di nanti besday aku, tp ea x ada di sisi.. aku sedih sangat.. someone yang penting x ad ngan aku.. aku rasa cm ea dh taw ea x dapat bersama ngan aku pd hari 2..
1 hari aku hbis kan ngan hanye menanti ea..tp ea tetap x ada......till now.. and there almost 1 month..aku still berdoa and berharap..Tuhan maha Mengetahui and Bijaksana ngan ape yang ea dh aturkan.. aku taw, nie la ujian aku pd tahun exam nie.. aku harap, ea ade masa aku exam nanti..

Lyana Laily, i love u..ade doa kanda utk dinda.. Amin~

Stumble
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 Turut Mengarut:

  1. dik SABAQ nuh..mayb dia sedang SIBOOK DI SANA......think positif JGn pikir bukan-bukan k

Powered By Blogger
Putera@Mamat. Powered by Blogger.