twitter

Penulisan Seorang Putera ??? tajuk cm skema je ek.. hehe..ape2 pun, hope korang x boring menyemak kt cnie... 1 more, SELAMAT DATANG !!! ;) welcome 2 da zone !
1Malaysia Blogger Community

siang td aku cri brg cket2 nk g matrik,
buat kad ATM, beli kasut, baju, mcm2,,
tibe2 aku terase sebak, 
aku teringat yana ,
bnyak sgt duit yg ayah aku spend untuk aku td,
semua nye wat aku sebak ,
bile wat preparation masuk matrik, kanda mesti teringat dinda :$
dinda always jd semangat kanda ..
i miss you damn much yana :$
kanda sedih bila ayah n umi bnyak kuar duit utk kanda,
seumur hidup kanda, kanda x pernah minta mcm2,
bila terpaksa minta ngan dia org, kanda ase cm bersalah :$
kalau boleh , kanda x nk pun guna duit dia org ,
dinda, hope u will b my side :$
kanda perlukan semangat dinda,
kanda nak ada kt sisi dinda, berikan dinda semangat ..
i miss you, i love you damn much Lyana Laily,
bila kanda tulis blog, kanda harap dinda akan baca ape yg kanda post :$
inilah luahan hati kanda, I love you !

Stumble
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 Turut Mengarut:

Powered By Blogger
Putera@Mamat. Powered by Blogger.