twitter

Penulisan Seorang Putera ??? tajuk cm skema je ek.. hehe..ape2 pun, hope korang x boring menyemak kt cnie... 1 more, SELAMAT DATANG !!! ;) welcome 2 da zone !
1Malaysia Blogger Community

td aku dapat msg dr yana,
ntah la, cm ne aku nk cter kt cnie :$..
Ya Allah, kau yang maha berkuasa..
sembuhkanlah yana :$..
kalaulah aku leh cter cm ne risaunye hati aku :$..
Ya Allah.. aku x mampu nk berkata pape :$..
Lidah aku terkunci, hanya hati aku yang selalu berharap pada-Mu..
aku takut .. janganlah Kau ambil die :$..Ya Allah..


aku posting entry nie, just berharap ade yang ikhlas untuk doakan yana sama :$..


If ade yang sudi, panjangkalah entry nie, sebarkanlah entry nie pada org lain :$..
aku perlukan doa dr semua org, aku perlukan keajaiban e2..


p/s: cikgu aku pernah beritahu:

"seandainya ade salah seorang dari orang yang mendengar doa kamu itu berhati ikhlas dan mengatakan Amin, maka Allah akan kabulkan doa kamu itu"

Stumble
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 Turut Mengarut:

  1. Sabarlah ya. Kita doakan keselamatan dia, mudah2an dia cepat sembuh. Tawakal. :)

  1. insyaallah..

    amin...

Powered By Blogger
Putera@Mamat. Powered by Blogger.