twitter

Penulisan Seorang Putera ??? tajuk cm skema je ek.. hehe..ape2 pun, hope korang x boring menyemak kt cnie... 1 more, SELAMAT DATANG !!! ;) welcome 2 da zone !
1Malaysia Blogger Community

entry nie di type adalah untuk menjawab persoalan Kak Takel
kak takel mengutara dan baratkan soalan mengenai ape la yang aku simpan kt hd aku smpai merah..


ape yang aku simpan ?? sampai merah memori..
simpan gambar sape je la ek...



haa~ nk taw, meh aku bg korang tengok ape yang aku simpan..




nie je la yang aku simpan...
tp nape banyak memory gne ? ntah, aku pun x taw nape..

P/S:
Status :  pening pale.. dalam proses nk fahamkan akaun yuran and perakaunan kos
Mood :  happy (cz happy la) haha.. gle (cz tgok akaun yang x catch up ag) :$
Cuace Semasa : agak mendung, cm nk ujan, tp x ujan pun.. mybe rahmat awal muharam..amin~
Next post : haha.. concentrate pd akaun nie dulu ! ngaa~

Stumble
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 Turut Mengarut:

Powered By Blogger
Putera@Mamat. Powered by Blogger.