twitter

Penulisan Seorang Putera ??? tajuk cm skema je ek.. hehe..ape2 pun, hope korang x boring menyemak kt cnie... 1 more, SELAMAT DATANG !!! ;) welcome 2 da zone !
1Malaysia Blogger Community

adoey.. nape la aku kacau dia..
2 la.. degil.. dh kate jgn, kau nk wat gak..
haa~ kene la ngan muka sendiri..
org2 tua dh kate, sarang burung jangan dijolok.. nanti kau yang kene jolok..
kan dh kene..

ape kes nie ? sape lak yang aku kacau ?
bukan sape . tp ape ..

nie la dia, gatal sgt tangan maghrib2 on9,
aku td ngah tka counter kt sebelah nie,
2,3 kali gak aku try,
mase yang ke 3 , aku x pandang pun ape yang aku bukak td,
then aku terus je tka kod html dia,
sekali hamik kau !
traffic feed aku yang smart 2 ( smart ke ? ) ilang

adoey..nk kene wat balik..
aku pun terpikir altenatif lain,
aku ingat nak download je template aku yang lepas aku save,
ngan harapan yang berkoba2 ngan harapan traffic feed aku 2 ade..
pas download, hampeh..
dh la traffic feed aku x de, layout aku lak bersepah..
dh layout aku bersepah, signature aku yang baru 2 pun iling gak :@

ape leh wat, tepung dh jd roti canai,
kene la rearrange, adoeyyy !
haha.. bia la kau, akaun nie ag penting !

Stumble
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 Turut Mengarut:

  1. xpa2...ekah fOLLow mamat byak2 kalii..
    baru cellas...
    haha
    kiDding..ada mslah tEkNikal lah...

Powered By Blogger
Putera@Mamat. Powered by Blogger.