twitter

Penulisan Seorang Putera ??? tajuk cm skema je ek.. hehe..ape2 pun, hope korang x boring menyemak kt cnie... 1 more, SELAMAT DATANG !!! ;) welcome 2 da zone !
1Malaysia Blogger Community

hari nie, 18 november,sekolah aku ade wat  program restu untuk pelajar SPM dan STPM.. program 2 start ngan bacaan yasin dan solat hajat.. kelas aku ditugaskan sebagai AJK kekemasan, so td kte org pelajar lelaki kena susun meja kt kantin untuk jamuan budak form 5..form 5 je?? form 6?? hehe.. ckgu just wat untuk form 5 je jamuan nie.. kte org kn 'baik' ;) .. ok.. pas solat hajat and bacaan yasin, kte org g ke dewan untuk susun kerusi meja.. pas susun, kte org kne duduk kt tempat ikut no. giliran masing2..aku num 036, and aku dapat tempat depannnnnnn sekali.. hamik kau !.. x pe, ade hikmah nye aku dapat depan..pas GPK HEM bagi taklimat ringkas, kte org dikehendaki naik ke bilik seminar untuk program restu..program dimulakan dengan ucapan daripada s/u peperiksaan sekolah aku.. pas2 kte org dibenarkan rehat and masuk kembali ke bilik seminar pada jam 10:50.. pas rehat, majlis dimulakan dengan ucapan pengetua..pas2 ucapan YDP PIBG.. Penyelaras.. and majlis restu pun dimulakan.. haha.. aku tengok ade gak yang wat drama..laki nk nages ??
cover cket laa :p..pass siap program restu, kteorg diberikan , ape nk cakap ek ? cm ole2 la dari cikgu.. kte org dapat pensil box, pen sebatang and pensil sebatang.. x lupa, pemadam 1.. hehe.. ok la kan.. hadiah dari cikgu, leh jadi perangsang 2.. pas siap prgram 2, pelajar form 5 kena g kantin untuk makan nasi ! haha.. form 6 lak duk je lam kelas makan hati :P...



aku x ade gambar untuk sisipan.. tp program td memang bes.. ase sayu je nk tinggalkan SMK yg penuh kenangan and tagedi 2 :P ...
Sekian ~

Stumble
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 Turut Mengarut:

Powered By Blogger
Putera@Mamat. Powered by Blogger.