twitter

Penulisan Seorang Putera ??? tajuk cm skema je ek.. hehe..ape2 pun, hope korang x boring menyemak kt cnie... 1 more, SELAMAT DATANG !!! ;) welcome 2 da zone !
1Malaysia Blogger Community

hari nie, jam 9.30, kawan aku Rosyanizam telah kematian maknya yang tercinta.. mak ea sakit kencing manis.. cz critical, mak ea terpksa dipotong kakinya ahad lepas..and mak ea telah menghembuskan naffas nya pagi tadi dirumah nya., tadi GPK HEM telah memberikan kebenaran kepada kami untuk  melawat arwah dalam waktu sekolah.. kami juz jalan kaki g rumah ajam( nama gelaran member aku 2).. setelah sampai (5 minit je) aku tengok arwah baru siap dimandikan and sedang dikapan kan.. kami juz diberikan melawat 4 a few minutes unutk melawat cz kte orang melawat lam waktu sekolah.. masa nk balik, kte orang bersalaman ngan bapa ajam, aku tengok ea memang tabah, even baru kematian isterinya, ea tenang and always senyum..  aku harap ajam  tabah ngan ujian yang diberikan nie.. SPM juz around da corner, hope kau hadapi dengan tenang.. segala ujian nie ade hikmah nya, . and satu penghormatan, tadi hujan lebat sangat, and hari nie tenang je.. maybe arwah banyak amal soleh, and Allah beri rahmat di hari kematian nya.. mari lah kita bersama2 berdoa agar roh arwah di letakkan dikalangan para solihin.. Amin ~ InsyaAllah..

Stumble
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 Turut Mengarut:

Powered By Blogger
Putera@Mamat. Powered by Blogger.