twitter

Penulisan Seorang Putera ??? tajuk cm skema je ek.. hehe..ape2 pun, hope korang x boring menyemak kt cnie... 1 more, SELAMAT DATANG !!! ;) welcome 2 da zone !
1Malaysia Blogger Community

SPM tgal sebulan je lg.. adoey..aku lum ready pape ag nie.. ad math , sejarah, ekonomi, bi huhu.. menghantui aku btol la.. selalu dh kne sound asik ngadap laptop je :P.. heeee.. bkn x nk stdy, mlas cket je la.. mls2 pun lam atie nie risau gak... aku bkan mlas ape, juz kt umah aku x de rangsangan yg wat kn aku rajin nk stdy.. if kt skola kn ade membe, len la cket rase nye...hehehe.. tp org ade kate ' kalau dh malas tu, macam2 la alasan nye :P ' 
tp.. aku ade sorang nie yang wat kan aku nk berjaya.. sape ??? biar lah rahsia.. aku juz hope dia ade ketika aku exam nanti.. aku slalu berdoa, agar dia kembali...AMIN...
kenapa aku kate dia ilham aku..


biodata diri dia :
Nama: biarlah rahsia 
Umur: 18
T/l: 29/04/92
Pencapaian: 8A 1B(spm) sijil LCCI pangkat 2, berjaya melanjut kan pelajaran ke UiTM, tp X ksampaian..

kerana niat nya yang x kesampaian tu la berikan aku semangat unutk menyambung cita2 nya..
InsyAllah..

ya Allah, kembali kan lah dia kepada ku..  AMIN...

Stumble
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 Turut Mengarut:

Powered By Blogger
Putera@Mamat. Powered by Blogger.