twitter

Penulisan Seorang Putera ??? tajuk cm skema je ek.. hehe..ape2 pun, hope korang x boring menyemak kt cnie... 1 more, SELAMAT DATANG !!! ;) welcome 2 da zone !
1Malaysia Blogger Community

Assalamualaikum WBT :)..

salam ku hulur menyapa si dinda..
cewahhh..
dinda, ape ag, jawab la salam kanda 2.. ;)..
hehe..4 my fellows, salam blogging ;)..
*Azura, dia la org yg sy cter kt komen kamoo kelmarin :)..

td aku ade paper add math 1.. dr 25, 18 je aku jawab, ish3..
pas nie jam 2.00 smbung lak paper 2..
paper 2 aku target certain soalan je.. x target semua la.. x habis menuntut ilmu ngan cikgu..
huhu.. hope ape ynag aku target 2 semua betul.. 
hope dapat la result yang baik..
nk masuk IPT.. my dream.. Amin~

dasat gak aku nie,
jap ag ade paper leh ag aku posting ekk..
haha.. pale ngah hang td nie..
dh hantuk pale kat dinding pun x hilang gak...
2 yang on9 jap ilang kan stress..

td aku jengok pengikut aku dh bertambah sorang ag..
(laa, sorang pun nk bg taw ke ?)
hehe.. sorang pun bangge taw.. ade gak org nk follow blog yg 'kekampungan" nie..
thanx 2 olz followers and olz fwen :)..

jam 12.45 !
haha.. ok la, nk prepare g sekola ag.. 
salam :)..

Stumble
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 Turut Mengarut:

Powered By Blogger
Putera@Mamat. Powered by Blogger.