twitter

Penulisan Seorang Putera ??? tajuk cm skema je ek.. hehe..ape2 pun, hope korang x boring menyemak kt cnie... 1 more, SELAMAT DATANG !!! ;) welcome 2 da zone !
1Malaysia Blogger Community

PERHATIAN ! If korang Nampak entry aku nie, bukak n bace la..
ini bukan gurauan !
aku terbaca satu entry dari kawan aku, maybe ea copy and paste entry 2 dari owner blog 2 yang sebenar.. x kisah la sape owner yang sebenarnye, tp yang penting mengenai ceruta dalam entry 2 sebenarnya..

entry yang aku bace td menceritakan tentang Nabi Isa, Imam Mahadi, Dajjal dan tanda2 kiamat semakin hampir.
dengan bukti and teori yang kukuh, entry 2 wat aku berfikir..

if korang nk taw ape yang diceritakan dalam entry 2, CLICK CNIE ! 
ntry nie panjang, sampai 4 posting,so bace la ngan sabar.. 

AKU HIGHTLIGHT SEKALI LAGI !

ini bulkan gurauan.. 

Stumble
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

5 Turut Mengarut:

  1. hahaha.. Nseb bek tak makan mamat! GFud Luck, sebelum jawab bace bismillah.. Da jwb, tawakkal..:)

  1. thanx 4 da reminder kak :).. ase cm ade kaka sendiri lak :)..

  1. hehe thanks..ngeee... ha,, sal kad sim..ina g wat bwu lah..lock no lama

  1. Ina :
    owh.. wat baru ?? gne num yg lame la yea ?? sim yg lame 2 lak ina block ??

  1. Holla, thanks ya fren, hehehehe, happy blogging! :)

Powered By Blogger
Putera@Mamat. Powered by Blogger.